De Fake Smile ♥ De Fake Smile ♥: apakah ?

Saturday 13 December 2014

apakah ?


Rasa apakah ini?
Tenang, riang dan gembira
Bahagia tak terungkap
Alhamdulillah terima kasih

Aku pernah omong
Aku yakin pada kehadiran pelangi
Setiap kali turunnya hujan
Dan sentiasa akan yakin

Pelukan erat
Ciuman hangat
Pegangan yang penuh rasa kasih
Argh tak akan dilupakan

Aku tak akan ulang kesalahan sama
Akan aku pastikan hati kau terjaga
Tidak mungkin akan lunyai 
Kerna sentiasa terluka dan dijahit aku

Infiniti cinta
Satu satu aku mahu kamu
Dua dua hanya kita berdua
Tiga tiga bersama sama selamanya

Hihi aku suka 
Setiap bait itu
Indah

Mohon
Sentiasa bersama
Mohon
Jangan berubah

Aku sayang kau
Sepenuh hati......

arghh hati aku mohon kuat aku mohon kau kental . mana mungkin aku boleh terima orang lain sedangkan aku sayangkan kau . hm hitam tak putih pun tak . mati hilang pergi tinggalkan aku macam tuu jea . mungkin aku dah tak diperlukan dan mungkin dia dah jumpa yang lebih baik dari aku . cumaa aku pelik , aku pelik dengan diri aku sendiri sebab aku terlebih syokk sendiri dengan perasaaan aku , terlebih syok dengan kau sedangkan there nothing btw us ! ahh galau .


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NurulAthirah